Ajankohtaista Pyhäselässä

angle-left JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyys

JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyys

JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus - jatkoaika

 

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutettiin asiakastyytyväisyystutkimus ajalla 30.3.–8.4.2022. Kyselyn ensimmäisessä vaiheessa saatiin vastauksia lähinnä paikallisliikenteen osalta noin 700 kpl.

Kysely jatkuu vielä toukokuussa ajalla 9.-19.5.2022. Toisen vaiheen kysely keskittyy pääosin Liperi-Joensuu-Hammaslahti ja Joensuu-Kontiolahti -liikenteisiin.

JOJO-linjoilla kerätään matkustajilta tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.

Haastattelija kerää vastauksia busseissa matkustajan käteen ojennettavalla palautelaitteella. Busseihin tulee myös näkyville verkkokyselyyn ohjaava QR-koodi. Asiakkaat voivat antaa vastauksia puhelimillaan joko bussissa matkan aikana tai kotonaan.

Joensuun seudun joukkoliikenteen verkkosivulta löytyy myös oma linkki kyselyyn: jojo.joensuu.fi/asiakaskysely.

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään 2 kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa JOJO-sivuilta löytyvän Palautelinkin kautta.

Lisätietoja:

Marja-Leena Inkinen-Remes

joukkoliikennelogistikko

p. 050 408 1524

marja-leena.inkinen-remes@joensuu.fi

Pyhäselän palvelupiste

Sivu arviointi ja palaute