Viestinnän käsikirja

Tämä käsikirja ohjaa Joensuun kaupungin viestinnän ja markkinoinnin ilmettä ja tyyliä. Yhtenäisillä elementeillä teemme tunnistettavaa Joensuuta. Joensuun uusi viestinnän ja markkinoinnin linjaus on johdettu kaupungin strategiasta ja se tukee omalta osaltaan näitä tavoitteita.

Kaupungin ilme on modernisoitu vastaamaan viestinnän muuttuviin tarpeisiin digitaalisissa ja perinteisissä tuotteissa. Suunnittelussa on huomioitu erityisesti aineistojen saavutettavuus.

Tätä kirjaa voivat hyödyntää niin viestinnän ammattilaiset kuin kaupungin työntekijät jokapäiväisen työnsä tukena. Suunnitteluun osallistui yli 800 kaupunkilaista, jotka vaikuttivat mm. tekstin muotoiluun sekä väri- ja valokuva-aiheisiin. Edellisen kerran ilme on uudistettu vuonna 2013.

Viestinnän käsikirja, etusivun linkkilista

Sisältöjulkaisija

 

Tarvitsetko apua, lisätietoa tai valmiita pohjia/materiaaleja? Ota yhteyttä viestinta@joensuu.fi