Joensuu – helppo hengittää
Brändikäsikirja, etusivu
Brändikäsikirja
Tämä brändikäsikirja ohjaa Joensuun kaupungin viestinnän ja markkinoinnin pohjavirettä, viestejä, ilmettä ja tyyliä. Joensuun brändi on luotu rinnakkain kaupungin strategian ja arvojen kanssa. Brändikäsikirjan lisäksi Joensuun viestintää ohjaa viestintästrategia.
Tätä brändikäsikirjaa voivat hyödyntää niin viestinnän ammattilaiset kuin kaupungin työntekijät jokapäiväisen työnsä tukena.
Brändiä tukee Joensuun kaupungin ilme, joka on modernisoitu vastaamaan viestinnän muuttuviin tarpeisiin digitaalisissa ja perinteisissä tuotteissa vuonna 2019. Yhtenäisillä elementeillä teemme tunnistettavaa Joensuuta. Suunnittelussa on huomioitu erityisesti aineistojen saavutettavuus.
Joensuu – helppo hengittää
Meillä arki sujuu ja luonto voimaannuttaa. Ja jokainen voi olla aidosti oma itsensä tietäen olevansa hyväksytty sellaisena kuin on.
Viestinnän käsikirja, etusivun linkkilista
Joensuun kaupungin brändi palkittiin Finnish Comms Awards -gaalassa
Joensuun kaupungin brändi ”Helppo hengittää” palkittiin erityismaininnalla valtakunnallisessa Finnish Comms Awards -palkintogaalassa 26.10.2022. Palkintoa perusteltiin Joensuun kaupungin strategiaan laadittujen arvojen ja Helppo hengittää -ydinviestin vaikuttavuudella ja kampanjaan liittyvällä yhteistyöllä.