Sisältöjulkaisija

angle-left Joensuun kaupunki uusii visuaalisen ilmeensä syyskuun lopussa

Joensuun kaupunki uusii visuaalisen ilmeensä syyskuun lopussa

Joensuun kaupunki uusii visuaalisen ilmeensä. Uusi ilme otetaan käyttöön syyskuun viimeisellä viikolla.

Uudistuksen myötä kaupunki saa uuden logon ja myös muun muassa värimaailma ja typografia uudistuvat. Keskeistä on se, että kaikki viestintämateriaali, niin digitaalisen kuin painettu, on saavutettavaa erilaisille käyttäjille.

– Edellisestä ilmeen uudistuksesta on kuusi vuotta ja tuossa ajassa viestinnässä ja sen kanavissa on tapahtunut paljon. Nyt tehtävä uudistus antaa entistä joustavammat välineet palvella kaupunkilaisia ja kertoa ilmeen myötä myös Joensuun tarinaa, sanoo kaupungin markkinointijohtaja Markku Pyykkönen.

Visuaalisen ilmeen suunnittelun pohjana ovat strategiauudistuksen yhteydessä tehdyn Kuntalaiskysely 2017 -kyselyn vastaukset. Vuoden 2018 aikana työtä pohjustettiin kaupungin sisäisissä työpajoissa ja viime keväänä suunnitelmia kommentoi yli 800 kaupunkilaista.

Tilaa Joensuun kaupungin tiedotteet


Tilaa Joensuun kaupungin tiedotteet: liity postituslistalle.