"Tuoretta tietoa kaupungistamme"

Uutiset

Joensuun kaupungin toiminnasta kertovat tiedotteet ja uutiset kootusti yhdellä sivulla.

« Назад

Joensuun ja Ilosaarirockin mainoskampanja ehdolla vuoden sponsorointiteoksi

« Назад
Joensuun kaupungin ja Ilosaarirock-festivaalin yhteinen valtakunnallinen "Joensuu -ihan **tun kiva kaupunki" -mainoskampanja on ehdolla vuoden sponsorointiteoksi. Vuoden sponsorointiteoista on käynnistetty avoin yleisöäänestys ja voittaja palkitaan Sponsorointi & Tapahtumat Awards -gaalassa.

– Joensuulla ja Ilosaarirockilla on pitkä yhteistyösuhde, mutta oikeastaan vasta tänä vuonna toteutettiin ensimmäinen suunniteltu ja valtakunnallinen markkinointikampanja. Kampanjan ytimenä oli yllättää festivaalivieraat positiivisesti ja herättää Joensuusta mielikuvaa mielenkiintoisena, kivana ja kotoisana kaupunkina, taustoittaa tapahtumapäällikkö Markku Pyykkönen.

– Kampanjamme huomattiin valtakunnallisesti ja siitähän tämä ehdokkuus vuoden sponsorointitekona kertoo. Oli hienoa nähdä yllättyneet hymyt festarikansan kasvoilla, kun kuohuvaa tarjottiin juna-asemalla ja Suomen parasta vettä kaupungilla. Tutkimuksen mukaan valtaosa festarin asiakkaista myös huomasi kamppiksen, vaikkeivat kaikki asemalla olleetkaan, jatkaa Ilosaarirock-festivaalin vastaava tuottaja Petri Varis.

"Joensuu -ihan **tun kiva kaupunki" -kampanjassa toteutettiin valtakunnallinen mainoskampanja, joka huipentui Joensuussa festivaaliviikon aikana toteutettuihin yllätyksiin. Festivaalivieraille järjestettiin kuohujuomatarjoilu (alkoholiton) juna-asemalla, ilmaisia vesipisteitä kaupungilla, tarjottiin ilmaisia kyytejä festivaalialueelle ja opastettiin festivaalikansaa liikkumaan turvallisia reittejä pitkin kohti festivaalialuetta kaupungin keskustan työmaiden keskellä.
Suomen Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry palkitsee neljättä kertaa vuoden sponsorointiteon ja muita ansioituneita sponsorointitoteutuksia sekä tapahtumia. Sponsorointi & Tapahtumat Awars -gaalassa palkintoja jaetaan 11 kategoriassa Helsingissä Bio Rexissä 15.11.2018. Äänestys on avoinna 11.11.2018 saakka.

Joensuun kampanjaa voi äänestää oheisella verkkosivulla:
http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/awards/joensuu-ihan-tun-kiva-kaupunki/

Kaikki ehdokkaat vuoden sponsorointiteoksi löytyvät oheiselta verkkosivulta:
http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/awards2018/
Päivitetty 30.10.2018

« Назад